Πρόγραμμα προβολών:
Τρίτη 28/12
8μ.μ. "Καφές- Ανάμεσα στην πραγματικότητα & τη φαντασία"
9.30 μ.μ. "Τρίτη"
Πέμπτη 30/12
8μ.μ. "Κροατικά Κινούμενα Σχέδια"
9.30 μ.μ. "Canal d' Amour"
Οι προβολές θα πραγματοποιηθούν στο Παυσίλυπο
~~~~Ελεύθερη Είσοδος~~~~
Αναλυτικά για τις ταινίες:
Καφές – Ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία / Καρίμ Καρατζά, Αμίρ Αχμαρουό, Γκαζί Αμπού Μπακέρ, Μαϊσαλούν Χαμούντ, Έτι Τσίκο, Άγια Σομέχ, Εϊτάν Σαρίντ, Ελίτ Ζεξέρ, Μουράντ Νεσάρ | |
Καφές – Ανάμεσα στην πραγματικότητα και τη φαντασία είναι ο τίτλος μιας κινηματογραφικής συνεργασίας μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστινίων σκηνοθετών, αποτελούμενης από 8 μικρού μήκους ταινίες με θέμα τον καφέ. Ο καφές είναι κομμάτι της πολιτιστικής μας ταυτότητας, κοινό χαρακτηριστικό της καθημερινότητάς μας που φέρνει κοντά τους ανθρώπους ανεξαρτήτως καταγωγής. Δύο ντοκιμαντέρ και δύο ταινίες μυθοπλασίας από τους Παλαιστίνιους και τέσσερις ταινίες μυθοπλασίας από τους Ισραηλινούς σκηνοθέτες: κάθε μία δίνει μια προσωπική, τολμηρή οπτική της πραγματικότητας την οποία ζουν. Οι σκηνοθέτες είχαν απόλυτη ελευθερία κατά τη δημιουργική διαδικασία και συνεργάστηκαν με μεικτά συνεργεία Ισραηλινών και Παλαιστινίων τεχνικών. Οι επιμέρους 8 ταινίες είναι οι εξής: Ένα φλυτζάνι καφές από την Παλαιστίνη, 9’ (Σκην.: Καρίμ Καρατζά, Αμίρ Αχμαρουό, Μουράντ Νεσάρ), Εκδρομή στη Τζάφα,14' (Σκην.: Εϊτάν Σαρίντ), Οντισιόν, 14’ (Σκην.: Έτι Τσίκο), Η Εύα φεύγει,16’ (Σκην.: Άγια Σομέχ), Αίσθηση πρωινού, 11’ (Σκην.: Μαϊσαλούν Χαμούντ), Το ρολόι κι ο άνθρωπος, 11’ (Σκην..:Γκαζί Αμπού Μπακέρ), Τασνίμ, 11’ (Σκην.: Ελίτ Ζεξέρ), Ουατζέ,15’ (Σκην.: Μουράντ Νεσάρ) | |
Καρίμ Καρατζά, Αμίρ Αχμαρουό, Γκαζί Αμπού Μπακέρ, Μαϊσαλούν Χαμούντ, Έτι Τσίκο, Άγια Σομέχ, Εϊτάν Σαρίντ, Ελίτ Ζεξέρ, Μουράντ Νεσάρ | |
Yael Perlov | |
Tel Aviv University, The Yolanda and David Katz Faculty of the Arts, Film & TV Department, Israel T. +97 23 640 6836 F. +97 23 640 9935 films.tau@gmail.com | |
Yoav Shavit | |
Tel Aviv University | |
Ισραήλ-Παλαιστίνη | |
Palestine | |
Digibeta Έγχρωμο | |
95' | |
2010 |
Τρίτη / Νίκος Κορνήλιος | |
Από το πρωί μέχρι το βράδυ, κάποια Τρίτη, παράλληλες ιστορίες νέων ανθρώπων που ζουν στην Αθήνα. Όλοι κάτι ζητούν και όλοι το χάνουν. Για να το ξανακερδίσουν, στο τέλος, όπως δεν το περιμένουν. | |
Νίκος Κορνήλιος | |
Νίκος Κορνήλιος & συνεργάτες | |
Νίκος Κορνήλιος, Μιχάλης Μοάτσος | |
Ευγενία Παπαγεωργίου, Μιχάλης Μοάτσος | |
Γιώργος Αντωνιάδης | |
Ελένη Ταζέ | |
Μαρίνα Δημάκη | |
Νίκος Φλεσιόπουλος (Μπάμπης), Δήμητρα Μητροπούλου (Φανή), Ανδρομάχη Σπανέλλη (Δανάη), Ευδοξία Ανδρουλιδάκη (Κατερίνα), Ιωάννα Μιχαλά (Λεμονιά, χορεύτρια λάτιν), Αλέξανδρος Λυκούρας (Αλέξανδρος), Τατιάνα Ρόμπερτσον (Έμμα, γκαλερίστα), Θεοδόσης Παπαδημητρόπουλος (Στέλιος), Κέλλυ Παπαδοπούλου (Μάγδα), Ναζίκ Αϊδινιάν (Μυρτώ) | |
Μιχάλης Μοάτσος, Νίκος Κορνήλιος T. 210 7225 128 cornilios@otenet.gr | |
Μιχάλης Μοάτσος, Νίκος Κορνήλιος | |
Ελλάδα | |
HDCAM Έγχρωμο | |
95' | |
2010 |
Canal d’amour / Κώστας Νταντινάκης | |
Ο Χρήστος, ένας μοναχικός 30άρης, είναι αδιόριστος μαθηματικός, τρέχει για τον επιούσιο κάνοντας ιδιαίτερα μαθήματα κι ετοιμάζεται να πάει με μια φίλη τα Χριστούγεννα στο Παρίσι. Η κολλητή του ακυρώνει το ταξίδι τελευταία στιγμή και στον Χρήστο δεν αρέσει να ταξιδεύει μόνος. Τότε γνωρίζεται καλύτερα μ’ έναν 75χρονο γείτονά του που ζει στο υπόγειο της πολυκατοικίας με το σκύλο του και λατρεύει τον Καβάφη. Η μοναξιά των γιορτών τους φέρνει πιο κοντά και γίνονται φίλοι. Ο Χρήστος φεύγει στην Κρήτη για να περάσει οικογενειακά την Πρωτοχρονιά, αλλά πλήττει κι επιστρέφει στην Αθήνα. Τότε, μια διαισθητική φίλη τον παροτρύνει να πάει στην Κέρκυρα, όπου υπάρχει το Canal d’amour – το κανάλι του έρωτα. Όποιος κολυμπήσει εκεί, σύμφωνα με το θρύλο, γνωρίζει τον έρωτα της ζωής του. Αλλά ο Χρήστος δεν είναι χειμερινός κολυμβητής... | |
Κώστας Νταντινάκης | |
Κώστας Νταντινάκης | |
Dominique Taupin | |
Αλέξης Πεζάς | |
Christophe da Costa | |
Σταύρος Παπασταύρου | |
Έφη Μαρουσάκη | |
Έφη Μαρουσάκη | |
Τάκης Βογόπουλος (Χρήστος), Έφη Παπαθεοδώρου (κυρία Χλόη Δελλή), Ανδρέας Koronis (γείτονας), Πέτρος Αϊβάζης (άγνωστος στο πάρκο), Ιγνάτιος Αξής (Οδυσσέας), Δέσποινα Πολλαναγνωστάκη (επιστήθια φίλη), Μαρία-Λουίζα Καλογεράκου (μαθήτρια), Κατερίνα Θωμαδάκη (μητέρα μαθήτριας), Δημήτρης Πετράκης (θείος), Βούλα Χατζιδάκι (θεία) | |
Kέντρο Παραστατικών Tεχνών, Κώστας Νταντινάκης T. 2821 300 425 costasdandinakis@gmail.com | |
Κώστας Νταντινάκης, Γιάννης Μαρκάκης | |
Κέντρο Παραστατικών Τεχνών | |
Ελλάδα | |
Multivision | |
Digital Beta Έγχρωμο | |
80' | |
2010 |
Τα Κροάτικα κινούμενα σχέδια που θα προβληθούν είναι τα εξής:
Αέναα / Joško Marušić | |
Η ανθρωπότητα δε θα χαθεί ποτέ, ούτε καν όταν βρεθεί αντιμέτωπη με άλυτα προβλήματα – κι όλα αυτά χάρις στον Άνθρωπο. O Άνθρωπος δεν προσφέρει την πανάκεια για όλα τα προβλήματα, αλλά επιτρέπει τουλάχιστον στα πράγματα να επαναλαμβάνονται και το είδος να επιβιώνει. | |
Joško Marušić | |
-Φόντα-Εμψύχωση: Joško Marušić | |
Tea Brunšmid. Κινηματογράφηση: Teofil Bašagić | |
Ozren Depolo | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
3' | |
1978 |
Ανάμεσα στα χείλη και στο γυαλί / Dragutin Vunak | |
Μια ατέλειωτη πομπή κατευθύνεται αδυσώπητα προς τον τάφο. Είναι η κηδεία της ανθρωπότητας. Πάντα, κάθε στιγμή, θάβουμε τ’ αδέλφια μας, η ζωή, όμως, συνεχίζεται. Ένας άνθρωπος είναι ευτυχισμένος κι ένας άλλος την ίδια στιγμή πεθαίνει. Όλα αυτά επιτελούνται στον ελάχιστο χρόνο που χρειάζεται για να φέρουμε ένα ποτήρι στα χείλη μας. | |
Dragutin Vunak | |
Dragutin Vunak | |
Tea Brunšmid. Εμψύχωση: Zlatko Sačer. Φόντα: Zvonimir Lončarić. Κινηματογράφηση: Zlatko Sačer | |
Tomica Simović | |
Zagreb Film, Corona Cinematografica (Italy) | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
10' | |
1968 |
Η γάτα / Zlatko Bourek | |
Βασισμένη σ’ έναν μύθο του Αισώπου, η ταινία αφηγείται την ιστορία ενός ποιητή που ζει μοναχικά έως ότου η Αφροδίτη μεταμορφώνει τη γάτα του σ’ ένα πανέμορφο κορίτσι. Το πάθος οδηγεί τον ποιητή στο να πουλήσει ό,τι έχει και δεν έχει προκειμένου να προσφέρει στην ερωμένη του τα κοσμήματα που τόσο της αρέσουν. Στο τέλος, ένα δέλεαρ με τη μορφή ενός μικρού ποντικιού θα είναι αρκετό για ν’ αποκαλυφθεί η γατίσια φύση του κοριτσιού... | |
Zlatko Bourek | |
-Σχέδια-Φόντα: Zlatko Bourek | |
Tea Brunšmid. Εμψύχωση: Pavao Štalter. Κινηματογράφηση: Zlatko Sačer | |
Franco Potenza | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
10' | |
1971 |
Η μάσκα του κόκκινου θανάτου / Pavao Štalter, Branko Ranitović | |
Η ταινία βασίζεται στο ομώνυμο διήγημα του Έντγκαρ Άλαν Πόε. Η πανούκλα μαστίζει τον κόσμο. Ο Κόμης Πρόσπερος κλείνεται μαζί με τη διεφθαρμένη του αυλή στο κάστρο του, όπου τα όργια συνεχίζονται. Η γιορτή διακόπτεται από την παρουσία μιας σαγηνευτικής γυναίκας, η οποία παρασύρει με τη γοητεία της τον Κόμη ολοένα και πιο βαθιά, στα πολυτελή δωμάτια του κάστρου... | |
Pavao Štalter, Branko Ranitović | |
Zdenko Gašparović, Branko Ranitović | |
Tea Brunšmid. Εμψύχωση:Pavao Štalter, Vladimir Jutriša. Φόντα: Pavao Štalter | |
Branimir Sakač | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
10' | |
1971 |
Η μύγα / Aleksandar Marks, Vladimir Jutriša | |
Η ταινία παρουσιάζει τη σχέση ενός ανθρώπου και μιας μύγας. Η επιμονή της μύγας είναι πια τόσο ενοχλητική, που ο άντρας παθαίνει εμμονή, σε τέτοιο μάλιστα βαθμό που στη συνείδησή του η μύγα μοιάζει με πραγματικό τέρας. Τη στιγμή που η μύγα φτάνει στο πιο ακραίο σημείο της τερατώδους επιμονής της, ο άνδρας υποκύπτει στην ανωτερότητά της... | |
Aleksandar Marks, Vladimir Jutriša | |
Vatroslav Mimica, Aleksandar Marks | |
Σχέδια-Εμψύχωση:Vladimir Jutriša. Φόντα: Pavao Štalter | |
μουσική αρχείου | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
8' | |
1966 |
Ημερολόγιο / Nedeljko Dragić | |
Ένα ημερολόγιο με τη μορφή κινουμένων σχεδίων που τρέχει και πετά, αλλάζοντας μορφή, μέσα από τα καπρίτσια και τις φευγαλέες βεβαιότητες της καθημερινής ζωής. | |
Nedeljko Dragić | |
-Σχέδια-Φόντα: Nedeljko Dragić. Κινηματογράφηση: Ivan Hercigonja | |
Tea Brunšmid. Εμψύχωση: Nedeljko Dragić, Radovan Devlić, Branislav Teslić, Zvonimir Delač | |
Tomica Simović | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
9' | |
1974 |
Το στίγμα στη συνείδησή του / Dušan Vukotić | |
Η ταινία είναι ένας συνδυασμός κινουμένων σχεδίων και αληθινών εικόνων. Παρουσιάζει έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να ξεφύγει απ’ τη συνείδησή του. | |
Dušan Vukotić | |
-Σχέδια: Dušan Vukotić. Φόντα: Ante Nola. Κινηματογράφηση: Đorđe Nikolić. Εμψύχωση:Vladimir Jutriša | |
Tomica Simović | |
Zagreb Film, Dunav Film (Belgrade) | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
15' | |
1968 |
Το τραγούδι του μπεκιάρη / Zlatko Bourek | |
Δυο κοπέλες, η μία πλούσια και η άλλη φτωχή αλλά ομορφότερη, αγαπούν το ίδιο αγόρι. Το αγόρι είναι αναποφάσιστο αλλά τελικά προτιμά το φτωχό κορίτσι. Παρόλο που η πλούσια κοπέλα νιώθει θιγμένη, σύντομα βρίσκει παρηγοριά σ’ έναν άλλο μουστακαλή γαμπρό. | |
Zlatko Bourek | |
-Φόντα-Εμψύχωση: Zlatko Bourek | |
Tea Brunšmid | |
Emil Cossetto | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
9' | |
1966 |
Τουπ τουπ / Nedeljko Dragić | |
Κεντρικό θέμα της ταινίας είναι αυτό που συμβαίνει σ’ έναν άνθρωπο όταν ενοχλείται από έντονο θόρυβο την ώρα που προσπαθεί να διαβάσει την εφημερίδα του. Ένας ήρεμος άνθρωπος που βομβαρδίζεται από θορύβους καταλήγει να γίνει επικίνδυνος. Είναι ικανός για όλεθρο και καταστροφή. | |
Nedeljko Dragić | |
Σχέδια-Φόντα-Εμψύχωση: Nedeljko Dragić. Κινηματογράφηση: Zlatko Sačer | |
Tomica Simović | |
Zagreb Film | |
Κροατία | |
BetaCam SP Έγχρωμο | |
10' | |
1972 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου